Sekeping gambar passport milik seorang lelaki warga asing menjadi viral di laman sosial apabila individu bernama ‘unik’ itu didakwa terlibat dalam satu pergaduhan besar di lokasi yang tidak dinyatakan.


Abdul Rani Kulup Abdullah, Presiden Pertubuhan Martabat Jalinan Muhibbah Malaysia (MJMM), yang terkenal dengan tagline "KIPIDAP" telah mengemaskini status di Facebook Abdul Rani Kulup Fans berkata pergaduhan tersebut berlaku di hadapan rumahnya sewaktu dia pergi ke sebuah kedai untuk membeli kari.
Katanya, pergaduhan itu tercetus berpunca daripada ejek-mengejek.
Mak Kau Hijau… Ayah kau kelabu lori hantu,” kata lelaki itu.
Rani berkata dia terus menarik rambut lelaki itu bagi meminta penjelasan selanjutnya.
Kalau bab betumbok ni mmg peberet ayah la..Ayah datang terus debik budak tu..Ayah tarik rambut die ayah tanye Nama kau siapa? Budak tu jawab ‘Babi Hang Kulup’… Biadap!!!

Ayah tanya baik2 kau jawab dengan kata cacian… Ayah tepok mulot budak tu laju2. Alhamdulillah meninggal sudah..Kipidap,” katanya



Tetapi ini semua adalah troll bukan kejadian sebenar. cuma ianya diviralkan oleh admin fan page tersebut kerana kalaulah berita ini memang benar-benar terjadi, sudah tentu ayahanda rani Kulup sudah masuk lokap.

sumber : facebook Abdul Rani Kulup Fans